جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

 

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه زمستان 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه نوروز 95 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور ترکیه بهمن 94 از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی